Prekių pristatymas ir grąžinamas

PRISTATYMO TERMINAI
Siuntinius išsiųsime per 1-2 darbo dienas. Prekių pristatymas užtruks nuo 2 iki 5 darbo dienų, priklausomai nuo pasirinkto prekių pristatymo būdo ir vietovės. Prekės bus siunčiamos paštu, taip pat naudojantis Omnivos paštomatu arba kurjerių paslaugomis.
GRĄŽINIMO SĄLYGOS
Prekes galima grąžinti remiantis taisyklėmis, aprašytomis Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse ir kituose teisės aktais. Nepažeistą prekę pirkėjas gali grąžinti per 14 dienų nuo prekės pristatymo.
Jei norite grąžinti prekę, įsitikinkite, kad prekė: 
• nenaudota ir nesugadinta; 
• prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje, pilnos kompektacijos ir su visa gamintojo pridedama dokumentacija; 
• supakuota į tinkamą pakuotę, kuri apsaugotų nuo sugadinimo jos transportavimo metu; 
• su visomis gaminiui skirtomis etiketėmis ir nepraradusi prekybinės išvaizdos. 
• grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas, garantinis talonas (jei jis buvo išduotas).
Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra:
• prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas;
• kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.
Prekės keitimo ir grąžinimo atvejais, nesant prekių defektams, visas siuntimo išlaidas apmoka siuntėjas.

Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjas atsako už:
• prekių supakavimą; 
• prekių pristatymą pardavėjui (išskyrus atvejus, kai gauta ne ta prekė). 

Norint grąžinti prekę/es, prašome susisiekti su mumis hey@kindelements.lt ir 
pateikti laisvos formos raštišką prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: 
• užsakymo numeris. 
• prašymo pildymo data. 
• prekė. 
• kaina. 
• prekės pristatymo data. 
• sąskaita pinigų grąžinimui.
Gavę šiuos duomenimis, pateiksime tolimesnę informaciją, kokiu adresu grąžinti prekę/prekes.

Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus. 

Jei pirkimo metu Jums buvo pritaikyta papildoma nuolaida užsakymui, o Jūs grąžinote tik dalį vienu užsakymu įsigytų prekių, mes galime išskaičiuoti nuolaidos sumą iš grąžinamos sumos.

PREKĖS KEITIMAS
Prekės į kitos spalvos ar modelio tai pat gali būti pakeistos per 14 dienų. Kaip ir grąžinant, prekė turi būti: 
• nenaudota ir nesugadinta; 
• originalioje tvarkingoje pakuotėje, pilnos kompektacijos ir su visa gamintojo pridedama dokumentacija; 
• supakuota į tinkamą pakuotę, kuri apsaugotų nuo sugadinimo jos transportavimo metu; 
• su visomis gaminiui skirtomis etiketėmis ir nepraradusi prekybinės išvaizdos.
Taip pat, prekę galite keisti į brangesnę prekę padengiant kainų skirtumą, arba pigesnę prekę gaunant kainų skirtumo kompensaciją per 14 d.d. nuo prašymo pateikimo. 
Prekės keitimo atveju, siuntimo išlaidas apmoka siuntėjas.

GINČŲ SPRENDIMO TARNYBOS

Prašymą / skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/